tirsdag 4. januar 2011

Treningsløftet...

Det er mange som har meldt seg inn i en gruppe på Facebook som heter Treningsløftet. Det har jeg også gjort, jeg må innrømme det. Og ved å melde oss inn der lover vi oss selv, og alle andre på Facebook som gidder å følge med, at vi skal trene minst 2 ganger i uka.

Jeg vet for min egen del at dette virker. Fordi jeg får startnummer på meg med èn gang. I samme slengen som jeg avla dette treningsløftet skrev jeg i statuslinja at jeg skal fortsette i samme stil som i 2010, nemlig å trene 3-5 ganger pr uke. Det var det jammen noen som fikk med seg;) Og jeg regner med at jeg kommer til å bli påminnet det der hver gang jeg ser henne. Jeg kommer sannsynligvis ikke unna den der, Ragni, gjør jeg vel?

det er tydeligvis mange andre som også har lagt opp til å trene mye i år. I allefall var det stinn brakke på SATS i går da jeg var innom der etter joggeturen. Det er jo nå, den første uka etter nyttår at alle skal trene, minst 6 ganger i uka. Heldigvis (eller synd - for de det gjelder) slutter de fleste innen utgangen av februar, så da er det plass til oss som trener regelmessig igjen.


Og mens jeg planlegger den neste treningsøkta - det blir en tur i lysløypa etter håndballkampen i kveld, drømmer jeg meg som vanlig bort til Toscana. Gjør du også det? Stikk innom www.toscanareiser.no og drøm sammen med meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar