lørdag 1. januar 2011

Jeg ønsker alle et fantastisk flott år!

2010 er over, og det som skjedde da, kan vi ikke gjøre så mye med. En ting er iallefall sikkert, jeg skal ikke se meg tilbake. Jeg vil derimot bruke all min energi på å se fremover. For ved å se fremover, drømme og legge planer, vil det kommende året bli mye av det jeg ønsker. 

Jeg tenker at det er en del ting jeg vil prøve å gjøre annerledes. En del ting skal jeg rett og slett slutte å gjøre, og da håper jeg å frigjøre nok tid til å gjøre ting jeg har lyst til.

Og de tingene jeg vil gjøre mer av, eventuelt begynne med er følgende;
trene, være mer sosial, gå på male og/eller tegnekurs, begynne med privatundervisning i italiensk, drikke mer Prosecco, delta på løp andre steder i landet/utlandet slik at dette kan kombineres med spennende reiser, ligge mer på sofaen, gå mer på kafè, bli en bedre fotograf, klekke ut flere jobb-prosjekter, og ikke minst sette dem ut i livet, lese mer, være en enda bedre mamma, arbeide mer med Løp for Livet, skrive mer, være mer tilstede i nuet, og som noen sa en gang; bli et større menneske...

Ja, det er jammen mange ting jeg vil gjøre mer av, og da må jeg jo som jeg allerede har skjønt, kutte ned på noe. Og her kommer lista over hva som jeg lett kan gjøre mindre av, ting som jeg bør gjøre mindre av og også det jeg ønsker å gjøre mindre av, men som kanskje ikke lar seg gjøre...;

Jobbe fra 8.00 - 16.00 fire dager i uka (lite forenlig med at jeg ønsker å klekke ut flere jobb-prosjekter...), se på færre kjedelige og dårlige programmer, lese litt færre blader om hvordan komme i form (bruker heller den tiden på faktisk å trene), spise mindre sjokolade og drikke mindre Zero (slik at det blir plass til mer Prosecco)

Hjelp! Jeg må kutte ned på mer, for å få tid til det jeg ønsker meg. Men hvordan i all verden skal jeg klare det?

Uansett, jeg lover meg selv at 2011 skal bli et år hvor jeg bestemmer det meste selv. Jeg vil bestemme at det skal bli et flott år, på alle måter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar