onsdag 8. desember 2010

Jeg hadde kledd å kjøre Limousin...

... jeg parkerer iallefall som om jeg hadde en.  Og når jeg skal ut av parkeringsplasser skal man også tro at Caddyen min er 4 meter lengre enn det den er.

I går, da jeg hadde vært på SATS (der fikk jeg nevnt det også) skulle jeg manøvrere bilen ut av en meeeeget trang luke. Og jeg lirket og lurte. Kikket i sidespeil, bakspeil (er det det det heter, det derre i taket over frontruta?) og hang ut av døra. Og for sikkerhetsskyld, når jeg var redd jeg var nesten helt borti bilene i raden på den andre siden av parkeringa, løp jeg ut for å sjekke. Som sagt, bare for å sjekke at jeg ikke dultet borti dem. Og ja, hva skal jeg si? Jeg innbiller meg iallefall av bilen min er 4 meter lengre enn faktisk lengde. For jeg hadde nok det å gå på. Han karen som kom for å hente sin bil akkurat da, lurte nok på hva jeg sjekket opp bak der.

Selv tror jeg det er noe feil med speilene på bilen. At de gjør avstanden kortere på en måte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar