søndag 27. mars 2011

Det er snart 7. mai!

Hjæælp! Det er ikke mange dagene igjen til Sentrumsløpet. Og jeg har i grunnen ikke løpt så veldig mye i det siste. Jeg har jo løpt en del inne på tredemølle men det blir liksom ikke det samme som å løpe i motvind og snø. På mandag løp jeg faktisk ute, i strålende sol, og på snøfrie gangveier. De siste dagene har jogging ute blitt effektivt stoppet av et realt møkkavær.

Litt dårlig sikt.....
Men i dag var det mye bedre, et opphold i snøværet, så da fikk jeg meg en løpetur ute. Med høye kneløft, for gangveien var ikke brøyta... Mye ekstra god trening av det.
Fornøyd med at jeg kom meg ut, må skynde meg å komme i form til det derre løpet i Oslo om bare noen dager.

Og dersom noen lurer på om vi fortsatt har snø her i Tromsø....ja, det har vi.
Her er et bilde tatt langs gangveien jeg løp på i dag.
Og mens jeg løp her, drømte jeg om dette;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar