lørdag 19. juni 2010

Jeg har ingenting å ha på meg!

Egentlig burde jeg ha skrevet om Victoria og prinsen, men det er andre ting som opptar meg mer i dag. Jeg har nemlig ingenting å ha på meg! Og da mener jeg ingenting. Jeg skal delta på Midnightsun Marathon i kveld. Marathon uten sol kan du si. Det regner. Og det er 6 grader. Og hva i all verden skal jeg ha på meg da? Kortarma ullgenser? For kaldt. Langarma Devold ullgenser? Fortsatt for kaldt. Fleece? For varmt og for tjukt. Diverse kombinasjoner av korte og lange i ull og bomull og syntetisk? Aner ikke? Skjønner dere, jeg har ingenting å ha på meg.

Men det var altså før i dag. Nå er jeg den lykkelige eier av verdens tøffeste merinoullgenser! Med hette, uten hette, med hals, uten hals. Den kan brukes på alle mulige måter. Sjekk denne!

Med hette, med hals og til slutt - uten hals. Flotte greier, ikke sant.
Og så må jeg ikke glemme det viktigste;



Løp for Livet
Og det er akkurat det jeg skal. Sånn om et par timers tid. Fortsatt i regnvær og 6 grader...

Og OK da, jeg har vel kikket litt på dette Kronprinsessebryllupet.
Jeg har til og med tatt egne bilder av paret.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar