tirsdag 7. september 2010

Hest eller ikke hest - det er spørsmålet...

...men ifølge min datter er det ikke noe å lure på. Kjøp hest. Løp og kjøp! Og da vi sier at det dessverre ikke blir aktuelt starter en hardtslående kampanje.

Etter noen dager blir 2 store plakater lagt frem for oss. Med argumenter for og imot hest.

17 argumenter for.
3 argumenter mot.

Og argumentet "I barnas rettigheter står det at barn skal få følge drømmen sin" vinner på en måte over motargumentet " Det kan lukte hest"

Og jeg må innrømme at kampanjen har noe for seg. Jeg blir rett og slett imponert over det hun kommer opp med. Og jeg regner med at det kommer mer. Mye mer. For da kampanjen "Jeg kan ikke leve uten hamster" herjet i heimen hang det store fargerike plakater i A2 størrelse på veggene og ned fra taket. Og slagord som "Det er tre ting jeg ikke kan leve uten - mamma, pappa og en hamster" var slått opp på de aller fleste vegger.

Hun fikk den hamstern....

2 kommentarer:

  1. Som alle andre (ha-ha) har vi god plass i garasjen til en liten hest.

    SvarSlett
  2. Det må du ikke fortelle til hun som jobber med kampanjen...

    SvarSlett