onsdag 1. september 2010

Det er enkelte dager man ALDRI burde ha stått opp!

Og i dag har jeg en slik dag. Uten å orke å gå i detalj så har dette blitt en usannsynlig kostbar dag for meg. Og dagen er ikke over enda. Her kan fortsatt mye skje....Jada.

Men på den andre siden er det ikke sikkert det hadde blitt mindre kostbart å ha latt være å stå opp heller. En del av skiten som skjedde i dag ville jeg ha fått i fleisen før eller siden, så det er greitt. Andre greier, derimot,  hadde jeg nok unngått. Om jeg hadde blitt liggende i senga. Men det hadde blitt veldig kjedelig da. Å ligge der alene hele dagen. Mens andre er på jobb. Eller skole. Eller koser seg på kafè.

Så man får bare stå for de idiotiske tingene man presterer å gjøre av og til, og satse på at verden ikke går under for det. Ikke dør jeg av det heller...sa da skal jeg vel ikke klage.

Men akkurat nå har jeg bare lyst til å legge meg ned å grine! Og for å kunne legge med ned å grine, måtte jeg jo ha stått opp først. Så det var vel egentlig greitt da. At jeg sto opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar