onsdag 20. oktober 2010

Deilige, italienske bobler!

I dag var jeg på Polet. Jeg oppdaget nemlig i dag tidlig at det ikke var mer Prosecco igjen i kjøleskapet. Ikke sånn å forstå at jeg hadde til hensikt å ta meg et glass før frokost.... Men jeg måtte iallefall ned på Polet for å kjøpe inn noen nye flasker da, og jeg fant frem 4 flasker.

Da jeg kom til kassa hang det det sånne innmari flotte tøyposer med polet sin logo på. Og det som er så fint med denne posen er jo at det er laget egne lommer for hver vinflaske. Det er mulig at det bare er jeg i denne verden som ikke har visst om disse posene før, men det får så være;) Jeg ble mektig imponert iallefall. Og den kostet bare 15 kr, og det er jo nærmest gi-bort pris. Så da kjøpte jeg en sånn slik at kunne få fraktet med meg alle boblene hjem.

Men hva skjer? Da jeg skal putte mine 4 flasker oppi der, ser jeg jo til min store (positive) overraskelse at denne posen var laget for 4 flasker + en kartong! Og da er det ikke noe å lure på. Så nå har jeg en kartong Casamatta her også.

Det var fint;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar