lørdag 9. oktober 2010

Endelig helg!

Og fri fra jobb. Eller har jeg egentlig det? Hodet mitt er jo bestandig  fullt av alle slags ideer om nye prosjekt. Det bobler over av mer eller mindre gode ideèr. Og det er jo utrolig artig da;) Og jeg vet jo at av 100 ideèr kan kanskje en av dem bli noe av.

Tromsø Event AS, firmaet hvor jeg er hovedaksjonær og daglig leder, er jo ett eksempel på noe som har blitt noe av. Noe skikkelig bra, faktisk. Og noe jeg er utrolig stolt av å ha fått til.

Og så er det Toscana Reiser. Enda ett eksempel på en ellevill idè som har vist seg å ha livets rett. Nesten like morsomt som Tromsø Event. Eller kanskje artigere. For jeg har det slett ikke ille på jobb når jeg må til Toscana for å se på nye bosteder;)

Og så er det Løp for Livet. Det nyeste prosjektet;) For alle oss som løper for livet. Og for alle andre. Sjekk gjerne lopforlivet.no
Dette er fortsatt i begynnerfasen, og det er mye jobb som gjenstår, men fy søren så artig det kommer til å bli.

Men nå er det altså dukket opp en fullstendig gal idè i hodet mitt. En idè som jeg ikke klarer å legge bort. En idè som må marineres en smule før jeg kan presentere den for noen. Men jeg tror at det kommer til å bli helt utrolig bra!
Her er ett av bostedene vi leier ut gjennom www.toscanareiser.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar