torsdag 8. juli 2010

Endelig godt i gang med forberedelsene til Triatlon

Jeg er godt i gang med løpinga, og i går ettermiddag så jeg på at datteren min og nevøen min syklet. Og jeg har faktisk prøvd å crawle. Men det gikk ikke særlig bra, jeg må innrømme det. På en skala fra 1 til 10 fikk jeg 2 av datteren min. 1 fordi jeg ikke druknet, og 2 fordi jeg faktisk klarte å komme meg gjennom en distanse på 10 meter. Men jeg er faktisk ikke bekymret for dette med svømminga lenger;) Og det er Dagens Næringsliv sin for tjeneste! Da vi fikk overlevert en bunke med gamle aviser, (vi fikk familiebesøk her nede i Toscana) sto det en artikkel i Dagens Næringsliv om Triatlon. I Arendal er det en miniversjon av Triatlon som jeg tror jeg skal delta på neste sommer . 500 meter svømming, 20 km sykling og 5 km løping. Det virker nesten som om dette er for lett til å være en utfordring..... men jeg skal ikke si det høyt.

Men det beste med denne artikkelen, og det som gjorde at jeg er sikker på å fikse det der, er at 90 % av des om deltok svømte bryst! Og det kan jeg. Jeg er egentlig ganske flink også;)

Så da er jeg så godt som klar! Arendal neste sommer altså;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar