tirsdag 27. juli 2010

Snakk om!!!

I dag skulle jeg gjennomføre den første løpeturen etter 4 ukers ferie. Riktignok har jeg trent regelmessig, men jeg har jammen spist og drukket regelmessig også. Og jevnt....

Så planen var som følger; vi skulle kjøre i to biler slik at vi kunne parkere min bil der vi skulle komme i mål og kjøre den andre til startpunktet. Det er ganske mye bakker opp til oss, så derfor blir det sånn. Vi orker liksom ikke å løpe eller gå de siste 2 kilometrene med kraftig oppoverbakke. (Det er nesten sånn at vi snakker om mulige snarveier i den planlagte løypa også...) Så derfor blir det to biler. Skjønner dere hva jeg snakker om? Muligens ikke. Men det var iallefall veldig lurt. En stund iallefall.

Vi løp og vi løp. Og formen var overraskende bra! Så treninga i Toscana har gjort susen. 13 km ble det, i god fart til meg å være. Så fornøyd, vet du, da vi endelig kom frem til bilen ved målpassering. Så da var det bare å tøye ut og hive seg i bilen og kjøre for å hente den andre. Men bilen var låst. Og jeg hadde lagt igjen nøkkelen i den andre bilen.... Er det mulig?! brøler han ved siden av meg. Snakk om! Jepp, det er mulig.

Men jeg så egentlig ganske positivt på det. 2 kilometer til, med bare oppover! Fantastisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar