lørdag 10. juli 2010

Høye hæler og dyp utringning

Jeg snakker ikke om meg selv. For i ferien går jeg med flate sko og shorts. Kanskje ikke akkurat det mest sexy du kan tenke deg, men ganske praktisk. Nei, jeg snakker om italienske kvinner. Og da spesielt de du ser sammen med menn som er minst 15 år eldre. Disse kvinnene kommer vaklende med høye stiletthæler og utringninger så dype at puppene ramler ut. Mennene på sin side har problemer med å la være å sikle. Vi koser oss mens vi observerer hva som foregår på nabobordene;)

Nei, det er vel ikke helt sant at jeg bare går med flate hæler. Jeg har akkurat kjøpt meg de lekre italienske skoa. Og de er det skikkelig hæler på. Fantastisk å bruke på brosteinene i toscanske middelalderbyer;)

Har forøvrig akkurat spist oss gjennom en fem-retters meny. Og mannen på nabobordet begynte å bli utålmodig allerede etter rett nummer to...

2 kommentarer:

  1. bare et par????
    hvordan merke da????

    fant ut idag når jeg vandra i tigerstaden at jeg hadde hverken klær eller sko.....
    stakkars meg..................

    SvarSlett
  2. Ja, sånn sett kan man si at ferien er en katastrofe. Bare ett par nye sko...Men det er fortsatt 2 uker igjen, og som vi vet er det mye som kan skje den siste dagen.

    Kos deg i Tigerstaden. Med eller uten klær. Sees på kontoret etter hvert;)

    SvarSlett