onsdag 11. august 2010

Jeg hviler meg i form!

Det har jeg gjort med hell tidligere, og jeg gjør det igjen. Lørdag skal jeg løpe halvmaraton i Lofoten og nå ligger jeg på sofaen med Macen på knærne og hviler meg i form. Det er en strategi som har fungert tidligere. Jeg har riktignok litt dårlig samvittighet. Jeg burde kanskje ha løpt, og jeg burde definivt ha jobbet! Men akkurat nå er det usannsynlig deilig å ligge på sofaen.

Jeg har forresten store ambisjoner om å sette personlig rekord på lørdag. Kanskje ikke akkurat tidsmessig, men plasseringsmessig. For da jeg snakket med arrangørene i forrige uke var det 16 påmeldte på halvmaraton-distansen. Og en 16. plass i halvmaraton er vel ganske bra;)  Og en klar forbedring plasseringsmessig i forhold til i Oslo i september blir det helt sikkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar