søndag 22. august 2010

Og hva gjør Bjørn Eidsvåg her?

Jeg mener, det er ikke han du plutselig vil få på øret når du er ute og løper! I dag var jeg ute på en 15-kilometers tur, og hadde mye bra løpemusikk på IPhonen. Musikk som gjør at beina går av seg selv. Det er bare å ha på fullt volum. Jeg løper bra, farten er fin, og kroppen fungerer som bare det. Og så skjer det! Jeg har løpt litt mer enn 1 mil, i rekordfart, og jeg begynner å bli sliten. Og så kommer, hold dere fast, Bjørn Eidsvåg! Med Vertigo. Fin låt, dersom det var Vertigo med U2....

Så her har det skjedd en eller annen grufull feil under nedlastningen. Jeg må rett og slett ha trykket på feil Vertigo! Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv for det der. Hele løpeturen ble ødelagt. Ikke klarte jeg å stoppe fyren heller mens jeg løp. Saktere og saktere selvfølgelig på grunn av den sangen som nesten ikke flytter seg. Og ikke klarer jeg å skru av Iphonen. Så jeg må lide meg gjennom 3 minutter og 31 sekunder med Bjørn Eidsvåg.

Men nå er Vertigo med Bjørn Eidsvåg erstattet av Vertigo med U2. Så nå er det ingen unnskyldning lenger, neste 15-kilometers tur må bli i rekordfart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar