fredag 26. november 2010

På skisamling - uten ski

Denne helga er jeg med Tromsø Slalomklubb på skisamling i Levi i Finland. Mine ski ligger i garasjen. Der ligger de godt. I stedet for å kjøre på ski har booket meg inn med flere timer på SPA nede i Levi sentrum. Som forøvrig bare består hotellsenger, puber, restauranter og sportsbutikker. Og så denne slalombakken da hvor blandt andre min håpefulle ligger i hardtrening før årets skisesong starter for fullt. I vinterkulda. 22 kalde. Det er kaldt det. Derfor er det mye bedre inne på SPA.

Så mens de andre har stått i heisen og frosset, og svingt seg nedover med rim i øyenvippene har jeg hatt det godt og varmt. Kortet mitt har forresten også gått varmt. Mye stilig i de derre sportsforretningene, jeg må innrømme det. Jeg har kjøpr enda mer av ting jeg egentlig ikke trenger, men som jeg har lyst på, og som er kjekt å ha.

Gleder meg allerede til neste skisamling.


Og bare som en påminnelse - snart er det jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar