tirsdag 2. november 2010

Jeg har verdens beste jobb!

Det er bare så fantastisk artig å være på jobb for tiden;) Herlige kolleger. Flotte samarbeidspartnere og oppdragsgivere. Og ikke minst, en fantastisk arbeidsgiver. Ehh, det er meg... Jeg har givende  og varierte arbeidsoppgaver. Det faktum at oppgavene av og til blir litt for mange, velger jeg å se bort i fra akkurat nå. Jeg har lært at jeg ikke skal klage over å ha for mye å gjøre. Et luksusproblem, kanskje?

Det beste med jobben min er at dagene er så uforutsigbare. Jeg kan gjerne planlegge hva jeg skal gjøre i morgen, men jeg vet at det dukker opp så mange nye ting at jeg skal være glad om jeg rekker halvparten av det jeg planlegger. Og jeg liker det. Jeg liker å ha mange baller i lufta på en gang. Jeg liker å ha dager hvor det meste kan skje. Dager hvor alt går som vi ønsker. Og dager da vi føler at ting går i mot oss. Men er det ikke slik det skal være? 

Og jeg elsker å jobbe med nye ideer og prosjekter. Og jeg vet at noen av disse ideene kan videreutvikles til å bli noe mye mer! En ny bedrift kanskje? Eller to?

Jo mer jeg tenker på det, jo sikrere blir jeg på at jeg har verdens jobb! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar