tirsdag 25. mai 2010

Det gylne pålegget

Sunda! Jeg holdt på å krasje i reolen da jeg så bokser på bokser med Sunda i butikken. Jeg trodde ikke det fantes lenger, jeg. Plutselig var jeg tilbake til da jeg var 8 år og var nærmeste nabo med bestemor og bestefar. Hjemme var det forbudt å spise Sunda. Men hos bestemor var det lov. Og det var mye som var lov der. Sjokoladepudding etter middagen. Hver dag. Det var tider det. Og sommeren var alltid varm. Vi løp i shorts hele dagen. Hver dag. Kanskje det er sånn alt var bedre før;)

Og dere, hva sto ved siden av Sundaen? Banos! Jada.

2 kommentarer:

  1. Hei
    Ja Sunda var forbudt for oss barn, trodde ikke du var så "gammel". Spiser du sjokoladepudding og Sunda nå eller klarer du å holde deg unna nå som du er blitt vel voksen ?

    SvarSlett
  2. Sunda og Banos spiser jeg definitivt ikke! Sjokoladepudding er det verre med;)

    Og hva med deg? Er du en av dem som har begynt å spise Det gylne pålegget i voksen alder?

    SvarSlett