onsdag 26. mai 2010

Trening, trening og atter trening

Det forplikter litt å ha lovt seg selv å løpe Berlin Marathon.i september. Og så var det det med den derre Triathlonen....men den fortrenger jeg litt akkurat nå.

Så jeg jogger og trener intervall 3-5 ganger pr uke. I går ble det imidlertid litt feil med logostikken og jeg endte opp med 2 treningsøkter på samme dag. Egentlig ble det tre, for jeg var på ICA og gjorde storhandel  mellom øktene. Så jeg endte opp med 1 time intervall på tredemølla, (så ICA) og deretter en joggeøkt ute med PT-Hilde. Hun har et opplegg for nybegynnere på jogging og da hun spurte om jeg heiv meg med, gjorde jeg jo det....Trodde du noe annet?

Men jeg lurer nå litt på om det var en time for nybegynnere. For makan til fart et par av damene satte opp! Og vi løp og løp og løp. Oppover og oppover. Og på toppen - INTERVALL! Hva gir du meg. To intervalløkter på samme dag. Ja, får jeg ikke fart i kroppen nå så vet jeg ikke. Jeg har meldt meg på mila i Midnightsun Maraton, og jeg løper for personlig rekord der;)

Og trener man til Marathon så må man pinadø trene ute om vinteren også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar