lørdag 8. mai 2010

Mer om disse 30 000 menneskene med tights

Da har jeg sammen med 9 herlige mennesker gjennomført Holmenkollstafetten. Og alle hadde tights. Og det hadde de andre 30 000 også. 30 000 mennesker med tighs til en pris av 500,- i snitt; det blir 15 millioner kroner. Og 30 000 mennesker med joggesko til en snittpris på kr 1500,-, det blir 45 millioner kr. Og gensere til en snittpris på kr 400,- som blir 12 millioner kr. Fy fader, det er noen kroner det, 72 millioner.
72 000 000,-!!!

Og så kommer det pulsklokker og annet stæsj... Og jakker og svettebånd og sports-BHer. Jada. Noen har tjent noen kroner på oss.

Og hva har jeg tjent på dette? Ikke fordi at jeg må tjene noe på alt jeg gjør. Jo, jeg har hatt en suveren dag. Flott vær, herlige løpekamerater og to vel gjennomførte etapper.

Og vi melder oss på til neste år også, det er helt sikkert.



Men før det skal jeg løpe flere løp. Halvmaraton i Tromsø i juni, maraton i Berlin i september. Og mye trening i forkant av dette. Og den treninga gjennomføres i stor grad i Toscana. Der skal jeg løpe på muren rundt Lucca og gjennom olivenlunder og vinranker i Chianti. Jeg gleder meg.

1 kommentar:

  1. Hei
    gratulere med vel utført Holmenkollstaffet. Du har glemt å regne ut hvor mange tusen liter sportsdrikke og halvlitere med øl som gikk med etterpå.

    SvarSlett