torsdag 6. mai 2010

JA, VI ELSKER frossen-pizza

I allefall hvis vi skal tro det som står i dagens Nordlys. Og det skal vi vel. Tromsø blir i en ny Forbruker. og mediaundersøkelse kåret til frossenpizzaby nummer èn i landet. 2% poeng foran Halden. Jada.

Det er egentlig litt pussig det der. Jeg spiser aldri frossen-pizza selv. Og iallefall ikke Grandiosa. Og det gjør ingen jeg kjenner heller. Men det er vel som med Se & Hør. Ingen leser det. Allikevel er det bladet som selger mest.

Men jeg spiser pizza. Mye pizza. Hos oss står pizza på menyen hver fredag. Men den skal være hjemmelaget. Det er bare når jeg er bortreist at datteren i huset får viljen sin, og får bestille fra Peppes.

Jeg spiser  pizza i Toscana også. Mye pizza. Mest Salamino Piccante. Men også Napoli. Og Margaritha.
Pizzaen i Toscana er generelt veldig god, jeg må si det.  Bedre enn frossen-pizza i Tromsø. Som jeg forøvrig aldri spiser.

Og for spesielt interesserte, den største pizzaen jeg  noen gang har fått servert, var i Castagneto Carducci.



Fra Castagneto Carducci - sikkert på vei til Pizza-spising...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar