søndag 9. mai 2010

Hvordan få flere lesere av bloggen?

Det har jeg lurt på noen ganger. Hun som har flest lesere trekker omtrent 80 000 pr uke. Det er mange. Veeeeldig mange. Jeg har ikke noen intensjon om å presse henne ut av pallen. Men noen flere lesere ville ha vært hyggelig. Så jeg har sjekket ut noen av de mest leste bloggene, og jeg skjønner nå hva som skal til. Ta bilde av alt du har på deg til enhver tid og legg dette ut på bloggen. Dersom du også skriver hvor du har kjøpt hvert eneste plagg og hvor mye du betalte, er du langt på vei til å bli pop i bloggverdenen. Gå aldri ut av døra før du har dokumentert i tekst og bilder hva du har på deg. Det tror jeg er regel nummer 1. Og legg gjerne ut noen bilder av deg selv mens du lager middag - gjerne i tights eller bikini. Og legg inn bilder av deg selv mens du pakker kofferten, mens du står i rulletrappa på vei opp til avgangshallen.

Det kan hende noen er interessert i hvilken leppestift du har på deg. Akkurat nå. Og hvilken mascara. Og hvor i all verden klipper du håret?

Ja, jeg skjønner at dette kan være av interesse for mange.


Ok - dette vil jeg prøve også.
Her er jeg etter å ha kommet hjem fra alpinbakken i Sölden. Jeg har på meg sokker fra Kari Trå, bukse fra Phoenix, jakke fra Craft, votter fra Hestra og hjelm fra Giro.
Og jeg klipper håret der de har ledig time.

Skal tro hvor mange lesere jeg får nå?

Og følg med senere, for da får dere se hva jeg har på meg på en ganske allminnelig dag på jobben.

6 kommentarer:

  1. Personangrep mot fotballfruns blogg.
    Fortsett å skriv om de kjipe Toscana-greiene dine du, og hva i allverden har Holmekollstafetten og skiutstyr med Toscana å gjøre, om jeg får spørre?
    Hilsen Anti Toscana.

    SvarSlett
  2. Hei
    Dette er ikke ment som noe personangrep. Bare en konstatering av hva som leses i bloggverdenen;)

    SvarSlett
  3. Hm, fint fint bilde det der:D Joda joda. Du kan jo lage en blogg som handler om hva du har på de og om andre ting også?
    :D
    Bruk gjerne litt flere smilyer. Og ikke nevn denne bloggen til noen JEG kjenner!

    SvarSlett
  4. Takk for tilbakemelding om hva jeg skal skrive om. Og jeg lover å ikke fortelle om bloggen til noen du kjenner;D

    SvarSlett
  5. Deilig at ikke alle tar seg selv så alvorlig :-)

    SvarSlett
  6. Nei, å ta seg selv alvorlig og høytidelig ser jeg ingen grunn til. Alt blir mye artigere om man ikke gjør det. Og jeg synes det er festlig at noen synes denne bloggen er helt håpløs;)

    SvarSlett