mandag 24. mai 2010

Forberedelser til Triathlon

Som dere kanskje har fått med dere, så har jeg tatt imot utfordringen om å delta i et Triathlon. Når og hvor er heldigvis ikke avtalt, men siden jeg ikke kan crawle, kan det nok ikke bli med det første.

Takk til Yngve som har tilbudt seg å lære meg og crawle;) Stakkars fyr, han aner ikke hva han begir seg ut på. Jeg mener, når jeg enda ikke har lært meg det, hvordan skal jeg da få lært meg det på noen korte uker? Jo, jeg vet at alt går an - så det ordner seg helt sikkert dette også.

Men, jeg har altså begynt forberedelsene. Jeg har tatt ut sykkelen min. Den jeg kjøpte i oktober i fjor, dersom jeg aldri mer ville løpe igjen etter New York Marathon. Jeg tenkte at det kunne være smart å ha den sykkelen i bakhånd slik at jeg kunne hive meg med i Trondhjem-Oslo foreksempel. Fortrinnsvis uten trening...

Men tilbake til den sykkelen. Den er grådig fin. Men jeg finner ikke nøkkelen til låsen...så da slipper jeg å sykle i dag. Men jeg føler at jeg er i gang;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar