mandag 17. mai 2010

Været er snudd på hodet

Iallefall for et lite øyeblikk. I Tromsø er det kl 10.00 på Nasjonaldagen 18 grader! Og i Firenze er det på samme tidspunkt 15 grader. Forstå det den som kan. Men jeg orker ikke å filosofere og fundere så mye over det akkurat nå.

Det eneste er jo det med bunaden. Det blir grusomt varmt. Og jeg har bestemt meg for å bruke den. Neste år passer den kanskje ikke igjen.

Gratulerer med dagen alle sammen! Jeg ønsker dere en fantastisk flott 17. mai. Om dere er i Norge eller Toscana.
Dette bildet har ingenting med det jeg har skrevet å gjøre. Det er bare det at jeg liker det så veldig godt. Dette er tatt da vi besøkte Montalcino i november. Bildet er er tatt tidlig om morgenen. (Det er det som er ulempen å være på befaring, vi må stå opp så veldig tidlig. Men på den annen side, hadde vi sovet til klokka 9, ville vi ikke fått se morgentåken som ligger over landskapet. Vakkert ikke sant.

Det eneste som kunne vært fjernet er det den derre strømledningen som går tvers over bildet....Men se gjennom den;)

1 kommentar:

  1. Flott bilde;) Det er ikke bestandig at sol er det beste.

    SvarSlett