lørdag 22. mai 2010

Kan jeg si nei til en utfordring?

Nei. Det kan jeg ikke. Dessverre. Jeg er nemlig blitt utfordret til å delta på Triathlon. Og nå har jeg altså sagt JA til det... At det går an, Torill, tenker jeg nå. For jeg har akkurat kommet på at jeg ikke kan crawle. Og det har jeg forstått at kan være greitt å kunne. Jeg trenker med gru tilbake på svømminga på ungdomsskolen. Da jeg skulle crawle, gravde jeg meg dypere og dypere ned i vannet. Helt til bunns. Så jeg må få noen til å lære meg å crawle. Det er sikkert. Men jeg gleder meg ikke til det. Det er ikke morsomt å gjøre ting man ikke kan.

Ellers gleder jeg med til å sykle og til å løpe. Og jeg gleder meg allerede til å løpe over målstreken;) For en fantastisk følelse det blir. Jo, kanskje jeg allikvel er glad for at jeg har sagt ja til den utfordringen.

3 kommentarer:

  1. Har ingenting å komentere......Eller har jo sikkert det men orker ikke lese nå:S

    SvarSlett
  2. Det med crawling høres spenende ut, det mere du svømmer det mere "graver/dypere" kommer du. Lei deg dykkerapparat med luft for 1 time. Lykke til

    SvarSlett
  3. Regner med at du tenker på Dräger-utstyr??? Og ikke noe Interspiro.

    SvarSlett