søndag 9. mai 2010

Og nå skal jeg begynne å studere litt igjen

Og det gleder jeg med til. Kost og ernæring, 30 studiepoeng. Perfekt å drive med  i tillegg til full jobb. Håper jeg. Så nå får jeg legge bort krimbøkene for en stund, og heller lese ernæringsteori. Det kan vel bli spennende nok det. Og så fint å ha  noe å lese på når jeg skal ligge ved bassengkanten i Chianti. Da skal jeg ha ernæringsboka i den ene hånda og vinglasset i det andre. Og jeg ser for meg at det er en Chianti Classico i det glasset. Og sannsynligvis er det den vinen som produseres der vi skal bo.

Jeg gleder meg til de late dagene i ferien. Da jeg skal gjøre ingenting. Bortsett fra å trene og lese. Og være sammen med familien. Og jeg skal være flink til å slappe av-. Prøve å nyte de herlige fridagene. Prøve å nyte dagen i dag.

2 kommentarer:

  1. Studere ernæring, kjempe bra. Nå blir d vel mange nye retter hjemme som har "riktig innhold" i forhold til helse ?

    SvarSlett
  2. Ja, det må du nok regne med. Sunn og blid.

    SvarSlett