torsdag 27. mai 2010

Verdens beste jobb!

Det har jeg. Og det er godt å tenke på når jeg våkner om morgenen og er veldig trøtt. Når jeg bare vil lukke øynene og sove litt til. Når jeg tenker at jeg burde lagt meg litt tidligere kvelden før.

Men det er nå engang sånn at jeg gleder meg til å gå på jobb. Hver dag. Kanskje ikke helt sant, men nesten hver dag iallefall. Det er selvfølgelig en og annen dag innimellom som jeg tenker seriøst på å skulke. Men det er ikke spesielt smart, siden jeg selv eier bedriften jeg jobber i...

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som om du har det bra på jobben. Ikke så mange som sier at de har det selv om det stemmer. Det er bra med folk som tør snakke rett fra levra. Jeg veit ikke hva du jobber med, dumpa bare innom siden din, men fortsett å si ting sånn som du gjør. Skulle ønske mange flere av oss hadde gjort det, da hadde det vært lettere å leve. Ha det bra, jeg kommer nok innom denne siden en annen gang også. Lykke til videre på jobben, da! Og så må du ikke skulke din egen jobb, jente!

    SvarSlett
  2. Hei,
    Jeg eier og driver firmaene Tromsø Event AS og Toscana Reiser. (Noen er ikke enig i at Toscana Reiser skrives i 2 ord..) Jeg arrangerer kurs og konferanser og sender sol- og kulturhungrige nordmenn til Toscana. Skjønner du hvorfor jeg har verdens beste jobb?

    Og så skjer det rett som det er at det ramler ideer til nye prosjekter ned i hodet på meg. Om ideene er gode eller dårlige gjenstår å se.

    SvarSlett